DF50AV

Visoka energija okretaja (High Energy Rotation)

Ovi vanbrodski motori opremljeni su nogom projektiranom s konačnim omjerom prijenosa 2,42, većim od standarda u klasi. Kad se ovoj nozi pridoda propeler od 14″, sistem prijenosa snage daje eksplozivni potisak.

Suzuki Lean Burn sustav

Suzuki inženjeri razvili su Lean Burn sustav kontrole goriva, koji podešava zrak / gorivo u skladu s uvjetima rada. Sustav značajno poboljšava učinkovitost korištenja goriva u svim radnim područjima, od malih brzina pa sve do brzina krstarenja.

Samopodešavajući lanac distribucije

Lanac razvodnog mehanizma radi u uljnoj kupki, tako da nikada ne treba podmazivanje, te je opremljen automatskim hidrauličkim napinjačem, tako da se uvijek ispravno podešava. Jednostavno, učinkovito i bez troškova održavanja.

Niže emisije, učinkovit rad

Suzuki koristi brojne napredne tehnologije za čišći i učinkovitiji rad, u skladu s Direktivom o rekreativnim plovilima (RCD) – Direktiva 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te je dobila ocjenu od tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSIONS
  • Visokokvalitetni DOHC motor s 12 ventila
  • Visoka energija okretaja daje snagu za pokretanje i težih brodova
  • Vrhunska upravljivost, osobito pri malim brzinama
  • Suzuki Lean Burn tehnologija pruža vrhunsku učinkovitost u štednji goriva
  • Najlakši i najkompaktniji vanbrodski motori u klasama visokog potiska od 44.1kW (60KS) i 36.8kW (50KS).
  • Prema internim istragama od srpnja 2013. godine.