DF50AV
Visoka energija okretaja (High Energy Rotation)
Ovi vanbrodski motori opremljeni su nogom projektiranom s konačnim omjerom prijenosa 2,42, većim od standarda u klasi. Kad se ovoj nozi pridoda propeler od 14″, sistem prijenosa snage daje eksplozivni potisak.
Suzuki Lean Burn sustav
Suzuki inženjeri razvili su Lean Burn sustav kontrole goriva, koji podešava zrak / gorivo u skladu s uvjetima rada. Sustav značajno poboljšava učinkovitost korištenja goriva u svim radnim područjima, od malih brzina pa sve do brzina krstarenja.
Samopodešavajući lanac distribucije
Lanac razvodnog mehanizma radi u uljnoj kupki, tako da nikada ne treba podmazivanje, te je opremljen automatskim hidrauličkim napinjačem, tako da se uvijek ispravno podešava. Jednostavno, učinkovito i bez troškova održavanja.
Niže emisije, učinkovit rad
Suzuki koristi brojne napredne tehnologije za čišći i učinkovitiji rad, u skladu s Direktivom o rekreativnim plovilima (RCD) – Direktiva 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te je dobila ocjenu od tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).
- Visokokvalitetni DOHC motor s 12 ventila
- Visoka energija okretaja daje snagu za pokretanje i težih brodova
- Vrhunska upravljivost, osobito pri malim brzinama
- Suzuki Lean Burn tehnologija pruža vrhunsku učinkovitost u štednji goriva
- Najlakši i najkompaktniji vanbrodski motori u klasama visokog potiska od 44.1kW (60KS) i 36.8kW (50KS).
- Prema internim istragama od srpnja 2013. godine.