DF200AP
Polu-direktan usis zraka
Posebno dizajnirani popklopac motora za polu-izravno usisavanje zraka, dizajniran je kako bi osigurao hladniji zrak sa dužim i kompleksnijim usisnim razvodnikom. DOHC motor sa četiri ventila po cilindru i sustavom promjenjivog vremena otvaranja ventila, omogućuje učinkovitije izgaranje, povećanje ubrzanja i vrhunske brzine. Uz to su dodani i sustav višestrukog sljednog ubrizgavanja goriva i Suzuki Lean Burn tehnologija za učinkovitiju potrošnju goriva.
Big Block – Visokoperformantni motor
S DF200A, naš je cilj bio izgraditi izvanbrodski motor koji osigurava svu snagu i performanse izvanbrodskog motora V6 klase 147 kW (200 KS), koristeći lakšu i kompaktniju konfiguraciju s četiri cilindra. Kako bi isporučili tu razinu performansi, naši su inženjeri koristili linijski četverocilindrični 2,9 litarski “Big-Block” motor sa višim stupnjem kompresije 10,2:1, što omogućava impresivna ubrzanja već kod niskog broja okretaja.
Suzuki sustav paljenja bez ključa
S DF200AP-om dostupan je prikladan sustav za pokretanje bez ključa koji također funkcionira kao blokada motora kako bi se spriječila krađa *1.
- Suzuki Lean Burn sustav u kombinaciji sa Suzuki Preciznim sustavon elektronskog upravljanja pruža izvanrednu uštedu u potrošnji goriva u širokom radnom rasponu i glatke prijelaze snage kada je potrebna snaga. Senzor kucanja (detonacije), O2 senzor kontrole sa povratnom vezom i senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva, nude povećanu pouzdanost motora.
- Ulazni rezonator prigušuje buku koja proizlazi iz usisa zraka.
- Sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila pruža snažniji i mirniji okretni moment od niskog do srednjeg broja okretaja te osigurava veća ubrzanja u čitavom rasponu okretaja.
- Višestupanjski usisni sustav osigurava vrhunske performase.
- Suzuki odabir smjera rotacije omogućuje istom motoru da radi u uobičajenom smjeru rotacije ili u kontrarotaciji.
- Dostupnost se može razlikovati u nekim regijama. Za više informacija kontaktirajte vašeg lokalnog zastupnika.